הקטנת שפתיים ועיצוב השפתיים הפנימיות

בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית במודעות של נשים לאסתטיקה של המבנה החיצוני של הפות והביקוש לעיצוב והקטנת השפתיים עולה, לארסנל הניתוחים הקוסמטיים המוכרים כגון עיצוב והגדלת שדיים ניתוח אף מתיחת פנים ובטן התווסף ובגדול עיצוב השפתיים הקטנות בפות.

כמו רוב האברים בגופנו גם המבנה והצורה של השפתיים הקטנות שונה מאישה לאישה ומשתנה עם הגיל ולכן כל אישה אשר לא מרוצה מהמראה ואשר מעוניינת לשנות ולשפר יכולה היום לבצע ניתוח זה.
מרבית הנשים הפונות לביצוע הניתוח להקטנת שפתיים עושות זאת מסיבה אסתטית, הן לא מרוצות מזה שהשפתיים בולטות והמראה אינו יפה אך ישנן נשים אשר חוסר הסימטריה והשפתיים הבולטות מפריעה להן בפעולות היום יומיות בלבישת מכנסיים צמודים, בגד ים, בהליכה, בריצה וברכיבה על אופניים.
לעתים ההפרעה מתבטאת בזמן השתנה ועיוות הזרם.

לאחר שלב ההתבגרות המינית ניתן לראות את הגודל והצורה של שפתיים הקטנות. שינוי נוסף יכול להתבצע לאחר הריונות ולידות אשר גורמות לנרתיק להתרחב ובכך גורמות לעיוות השפתיים. מראה זה גורם להרבה נשים לשפר את מראה השפתיים.

בנוסף לסיבות הנ”ל לעתים ניתן לאבחן א-סימטריה בין השתיים כאשר שפה אחת גדולה משמעותית מהשניה הגורם לאשה תחושת חוסר נעימות ובושה הגורמים במישרין להפרעות ביחסי מין והחשש להיחשף.

הפתיחות והמודעות בנושא יחסי המין ושינוי והשאיפה לשלמות ושיפור המראה מביאה את הנשים והנערות הצעירות ליעוץ על ידי מומחה. נשים לאחר מספר לידות כאשר באופן טבעי חל שינוי במבנה הנרתיק המדגיש את מראה השפתיים ומבליט אותן.

מהלך הניתוח:
הניתוח מבוצע בהרדמה כללית בחדר ניתוח ונימשך כחצי שעה.
לאחר הניתוח האישה נשארת להשגחה למשך כשעתיים. ויכולה להשתחרר לביתה.

• במהלך ההחלמה האישה תהיה זקוקה למשככי כאבים אותם רגילה לקחת כגון: אופטלגין, נורופן וכו.
• ביקורת על ידי הרופא המנתח לאחר 10 ימים
• מומלץ לעשות שטיפה באיזור 3 פעמים ביום.
• התפרים נספגים מעצמם לאחר כשבועיים.
• מומלץ להימנע מקיום יחסי מין למשך כחודש.

נשמח לעמוד לרשותכן 24/7

צרו קשר בטלפון: 052-2798460

או השאירו הודעה ונחזור אליכן